S K Y V A L L E Y
Standaard Werkplek
Om ervoor te zorgen dat uw organisatie probleemloos kan werken, hebben wij een Servicedesk die altijd voor uw klaar staat. U kunt onze Servicedesk telefonisch bereiken, maar zijn uiteraard ook benaderbaar via een e-mail, ons self service portaal of via chat?
Daarnaast voorzien wij onze standaard werkplekken van een antivirusscanner, welke in combinatie met ons patch management zorgt voor een stabiel geüpdatete Windows besturingssysteem en virusvrije omgeving. Als het gewenst is, dan kunnen wij u ook voorzien van een cloud back-up voor Microsoft Exchange, OneDrive, Sharepoint en Microsoft Teams.
Via ons self service portaal bieden wij ook een servicecatalogus aan, waarin onze producten en diensten kunnen worden aangevraagd. Wij personaliseren uw eigen servicecatalogus, zodat alle door u in gebruik genomen onderdelen gemakkelijk te vinden zijn. Uw eindgebruikers kunnen middels deze catalogus ook eigen aanvragen bij ons aanmelden, welke wij met een geautomatiseerd bericht bij de eindverantwoordelijke aanbieden ter goedkeuring. Na de officiële goedkeuring zetten wij de aanvraag pas in gang. Zo nemen wij veel werk en tijd uit handen.
Online Werkplek
Onze Online Werkplek is standaard voorzien van alle gemakken van de hierboven beschreven Standaard Werkplek. Aansluitend wordt er bij deze werkplek ook nog een Microsoft 365 licentie vrijgegeven. Dit geeft de eindgebruiker de mogelijkheid om gebruik te maken van Office Suite, welke bestaat uit de standaard Office applicaties Word, Excel, PowerPoint,Outlook en Microsoft Teams.
Daarnaast leveren wij ook een gezamenlijke SharePoint netwerkschijf voor uw organisatie, die toegankelijk is voor de gehele organisatie. De netwerkschijf is lokaal beschikbaar op iedere computer. Naast de mogelijkheid om bestanden op het netwerk op te slaan, krijgt iedere eindgebruiker 1 TB aan persoonlijke opslag capaciteit in OneDrive, welke ook lokaal benaderbaar is.
Om malware en andere virussen tegen te gaan, zorgen wij naast onze standaard virusbeveiligingssoftware en back-up in de Cloud ook voor een extra beveiliging laag voor Outlook, SharePoint, OneDrive en Teams.
Moderne Werkplek
De Moderne Werkplek is standaard voorzien van alle gemakken van zowel de Standaard- als de Online werkplek.
Alle werkplekken worden voorzien van een Windows 10 Pro licentie. Via onze AutoPilot kunnen wij alle werkplekken voorzien van een installatie en configuratie op afstand. In overleg stellen wij een standaard profiel samen, waarin u bepaald welke achtergrond, applicaties uw organisatie nodig heeft. Door een druk op de knop kan het betreffende profiel worden ingeladen. Dit bespaart zowel ons als de eindgebruikers van uw organisatie in tijd, maar zorgt er ook voor dat de eindgebruiker direct aan de slag kan. Nieuwe laptops en computers kunnen nu dus letterlijk uit de doos worden gehaald en voorzien worden met uw gepersonaliseerde bedrijfsprofiel. Via onze Endpoint Manager hebben wij de mogelijkheid om applicaties en updates op afstand uit te voeren binnen uw netwerk en de betreffende werkplekken. Maakt u zich geen zorgen over de veiligheid van gegevens, wij versleutelen alle bedrijfsdata tijdens de installatie van het profiel.
Microsoft Enterprise Mobility + Security (EM+S) is een op cloud gebaseerde oplossing voor mobiliteitsbeheer en databeveiliging. Het helpt je organisatie met het beheer en controle op zowel persoonlijke als zakelijke apparaten van geïnstalleerde apps binnen uw organisatie. Op deze manier krijgen eindgebruikers altijd en overal op een eenvoudige en veilige manier toegang tot het bedrijfsnetwerk.
EM+S is daarmee een héél belangrijk onderdeel van het Moderne Werkplek pakket. Het helpt uw organisatie om te voldoen aan de eisen van de AVG en GDPR voor zowel thuis, onderweg of op kantoor zonder dat de gebruikerservaring veranderd.
Naast de beveiliging in onze Standaard en Online werkplek, hebben wij in dit pakket als extra beveiliging ook de mogelijkheid om uw eindgebruikers te voorzien van een MFA (Multifactor Authenticatie) op basis van een pincode via SMS of de Authenticator App.
Ook bieden wij beveiliging aan op een (BYOD) Bring Your Own Device.
Een eindgebruiker kan op zijn privé apparaat toegang krijgen tot bedrijfsresources denk hierbij aan: e-mail, applicaties en documenten.
Deze BYOD apparaten krijgen pas toegang tot de bedrijfsresources als het privé apparaat van de eindgebruiker voldoet aan bepaalde veiligheidseisen. Dit wordt geforceerd door “Voorwaardelijke Toegang” of te wel “Conditional Access”
Denk hierbij aan:
– Er moet een virusscanner geïnstalleerd zijn op het apparaat en is het apparaat up-to-date.
– Meest recente OS versie moet er geïnstalleerd zijn op het apparaat.
– Op het apparaat moet bitlocker of encryptie actief zijn.
Als een privé apparaat niet aan deze eisen voldoet zal de eindgebruiker een melding krijgen om dit eerst op orde te krijgen voordat de bedrijfsresources toegankelijk zijn.
Daarnaast kun je bij het openen van bepaalde bedrijfsresources afdwingen dat de eindgebruiker zich moet authenticeren met MFA (Multifactor Authenticatie) via SMS of de Authenticator App.
Zo bent u er zeker van dat uw eindgebruikers op alle apparaten veilig toegang hebben tot uw bedrijfsresources.
Moderne Werkplek +
Ons Moderne Werkplek+ is een op maat gemaakt pakket, omdat wij hier gebruik maken van de schaalbare Azure Virtual Desktop (AVD) dienst. Met AVD kunnen wij gemakkelijk resources op- of afschalen, waardoor grote investeringen in hardware niet meer nodig zijn. Via een maandelijks betaalmodel bent u voorzien van de meest recente snelste hardware.
Daarbij kunnen meerdere eindgebruikers inloggen op virtuele desktop, wat het kostentechnisch interessant maakt. Er wordt enkel betaald voor het daadwerkelijke gebruik.
RemoteApps geeft u de mogelijkheid om applicaties op een veilige manier extern te benaderen vanaf verschillende type apparaten. Met RemoteApps kunt u applicaties delen met eindgebruikers op vrijwel elk apparaat. Wij hosten uw applicaties in de Cloud, wat betekent dat we zorgen voor de hardware en schaalvergroting om aan de eisen van de eindgebruikers te voldoen.